Zoeken op de site

Professionele en Publieke Services

Tevreden klanten en gasten, dat is waar het om draait in de dienstverlenende sector. Daarvoor is het van belang dat uw medewerkers zich op hun plek voelen en hun kwaliteiten optimaal worden benut. De uitdaging is om een balans proberen te vinden tussen enerzijds servicekwaliteit, efficiency en effectiviteit, en anderzijds de druk om inkomsten te genereren en kosten te verlagen.


Uitdagingen:

  • De juiste balans vinden tussen het leveren van de beste service t.o.v. het laag houden van de kosten.
  • Het maximale uit uw personeel halen.
  • Het opvangen van pieken en dalen in uw bezetting.
  • Het hebben van een sluitend administratief process.

Onze oplossingen:
  • Tactical Routing: gebalanceerde werkverdeling van uw vaste contracten over een bepaalde periode en optimalisatie van routes en levermomenten.

  • Workforce Scheduling: hoogwaardige personeelsplanning waarbij rekening wordt gehouden met o.a. cao (speciale module voor de in 2013 aangepaste cao VPB), arbeidstijden, competenties, SLA's en wensen van medewerkers.

  • Service Planning: het combineren van het maken van afspraken met het efficiënt inplannen van uw monteurs; zowel voor correctief onderhoud als preventief onderhoud met behulp van de planautomaat.

  • Field Service Suite: naadloze koppeling tussen de geavanceerde plannings- en optimalisatiesoftware van ORTEC en Sigmax’ mobiele software op handheld, tablet of smartphone.

Uw voordelen:

ORTEC Optimize Betere afstemming vraag en aanbod op lange en korte termijn.
ORTEC Optimize Hogere inzet van het personeel.
ORTEC Optimize Verbeterde controle op budgetten.
ORTEC Optimize Beter voldoen aan SLA-bepalingen.
ORTEC Optimize Kortere routes en minder reistijd voor buitendienstmedewerkers.


Een selectie van onze referenties:

 G4S                              Carglass

Meer referenties 

Onze klanten